Veckans planer
Godmorgon! 
Och så var det tisdag igen, idag är det exakt en vecka sedan jag kom hem ifrån Thailand. 
Känns som jag varit hemma en evighet men ändå inte. 
Har haft fullt upp med jobb, födelsedagsfirande osv. 
Idag blir det att jobba igen som vanligt, skönt att jag slutar 4 så det blir inte en sån lång dag. 
Sen ska jag hem och kolla lite på Greys anatomy, det är bara 26 dagar kvar på alla säsonger på viaplay så jag passar på nu att titta så mycket som möjligt. 

Imorgon efter jobbet ska jag hem till Janike, vi ska kolla hotell i Sthlm för när vi ska se Eminem i sommar. 
Sen ska vi kolla efter lite resor i sommar också. 
Så vi får se ifall vi hittar något nu eller om vi ska kolla resor en annan dag. 
Håller tummarna att vi hittar en resa till bra pris. 
Och sen i helgen blir det att börja packa, fira mina bröder som fyller år och sen får vi se vad mer helgen har att erbjuda och vad jag hinner med. 
(null)
Bild ifrån Thailand! 
Jag hoppas ni får en fin fin tisdag så hörs vi sen igen. 
Nu ska jag fixa mig och sen gå mot bussen.