Vilken kväll
Godkväll. 
Klockan är nu 02.20 och jag och nana sitter i köket och hänger lite innan vi ska sova. 
Idag var vi iväg och handlade, vi skulle till Ikea men det blev inte så. 
Utan vi hamnade på en annan butik och sen åt vi lite lunch och åkte hem. 
Sen var det dags för min syster att åka till skolan, så jag satt på balkongen lite och sen kollade jag på film och chillade. 
På kvällen åkte vi till two chefs och sen var på på hard rock café och sen på ett annat ställe. 
Vi har haft så himla roligt ikväll, iallafall jag har  haft roligt. 
Nu ska vi sova och imrogon blir det att hänga vid poolen och sen får vi se vad jag hittar på. 
(null)
(null)
(null)
Vilken härlig kväll vi fått är så glad över kvällen. 
Har inte så många kvällar kvar här att spendera. 
Kommer kännas skumt att åka hem sen, känns som jag varit här i flera veckor men ändå inte. 
Hoppas ni haft en fin dag och kväll så hörs vi imrogon igen.