Vilken utsikt!!
Godkväll! 
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en fin dag? 
Här har det bara varit bra, vi har spenderat hela dagen vid poolen. 
Först tog vi som sagt en sovmorgon sen gick vi ner till poolen och åt lunch sen så har vi badat och solat. 
När vi sen kom tillbaka till hotellrummet så chillade vi lite innan vi somnade. 
Var inte direkt inplanerat en vila men vi somnade ändå. 
Var hur skönt som helst, nyss så var jag och nana uppe på roofbaren alltså wow vilken utsikt. 
Det var så himla mysigt och vackert, ett stort plus på baren uppe på taket. 
Så jag och nana tog ett glas vitt vin och satt och pratade och hade det hur bra som helst. 
Vi ska nu när som helst ut och äta sen kanske på marknad eller massage eller vi får se vad vi hittar på. 
Jag hoppas jag inte blir dålig som igår, kom liksom ifrån ingenstans. 
(null)
(null)
(null)
(null)
Alltså titta på dessa bilder, hur fint är det inte? 
Älskar att kolla på solnedgången, så himla vackert. 
Vi bor på the yama hotel i Phuket kan starkt rekommendera det här hotellet. 
Bra service, pris, rum och mat. Jag trivs bra. 
Nu ska vi åka och äta lite mat och sen får vi se vart kvällen tar oss. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi imorgon igen.