Äntligen fredag
Hallå fredag!! 
Äntligen är det helg, eller ja jag slutade kl 13 idag. 
Men var in till stan lite snabbt och sen så åkte jag hem och nu chillar jag hemma.
Så skönt att äntligen ha lite helg, även om jag haft en toppen vecka på jobbet så känna det bra med helg. 
Veckan har gått så otroligt fort, känns som om veckan nyss började och så är det fredag. 

Jag har inga planer för helgen utan jag får se vad jag hittar på, men tror jag ska grilla med Lina imorgon. 
Hon frågade här om dagen ifall jag vill grilla med henne och hennes kille i helgen och det låter lockade så det blir nog att grilla lite imorgon. Vi får se hur jag gör, har ni några planer för helgen?
Jag kommer ta dagarna som dom kommer, dundrar även på att åka till Åhléns outlet åå Erikslund för att köpa en väska men vi får se hur jag gör.
(null)
(null)
(null)
Idag är det matmarknad på stan och igår var det tjejkväll i Västerås. 
Var lite snabbt in till stan igår för att köpa em mascara sen åkte jag hem. 
Var helt slut efter en dag på kungsbyn i onsdag och så var det en lång dag igår på jobbet med så det har varit mycket nu på jobbet. 
Men tur är det, känns bra när det är mycket så man har något att göra. 

Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen!