Dagen so far
Hallå där! 
Sitter just nu ute i solen och försöker få lite färg. 
Passar på att sola lite idag när det är fint väder :)
Det har varit fint väder i 2 veckor nu minst vilket  känns underbart men vill ha lite regn snart. 

Hur som helst, idag var jag ner till stan för att handla lite inför imorgon. 
Ska ha poolparty för mina syskonbarn så var ner och handlade lite inför det och så träffade jag Malin en stund. 
Vi åkte även ut till Erikslund för att gå in på Åhléns outlet, ville köpa en väska jag såg sist jag var där men den fanns inte kvar så det blev ingen väska för mig. 
Sen när jag kom hem har jag haft fullt upp, har fixar här hemma, blåst upp poolen och ska snart gå och tvätta sen ska jag dammsuga osv. 
Så nu passar jag på att njuta lite i solen. 
(null)
Poolen var lite mindre än jag trodde men men det är en barnpool så. 
(null)
Köpte Zlatans bodylotion idag, den luktar så himla gott! 
Älskar bodylotion som luktar gott, har ett par stycken som jag använder :) 
Nä nu ska jag sola lite innan jag måste tvätta så vi hörs sen igen!