Dagens planer
Godmorgon!
Och så var lördagen här igen, igår kändes det som om det var lördag men nope det var bara fredag igår. 
Känns så konstigt att vara ledig i 4 dagar men ändå så skönt. 
Idag ska jag åka hem till min syster och fira hennes man och deras son som fyllt år i veckan. 
Efter det ska jag, mamma och daddy cool grilla hemma hos mig innan vi ska kolla på eurovision :)
Kommer bli en lång dag och kväll men det gör inget, ser fram emot att träffa min familj och sen grilla. 
Har inte grillat sen jag flyttade in här vilket var en månad sedan. 
Det ska bli så gott med grillat! 
Hoppas bar vädret är med oss, just nu ser det mörkt ut men hoppas det ändras under dagen.

Hur som helst, igår efter jag varit iväg med mamm och daddy cool så var jag bara hemma. 
Kollade på youtube och bara chillade. 
Var så skönt att spendera kvällen hemma då jag har fullt idag och imorgon ska jag kolla på Keyyo. 
Sen är det dags att jobb igen, ska bli skönt att jobba igen.  (null)
Bjuder på denna bild ifrån när vi var i Spanien i början av året :) 
Nu ska jag fixa mig innan jag måste åka hem till min syster.