Dags för en ny mobil
Godkväll!
Sitter just nu och väntar på att eurovison song contest ska börja, ikväll får vi veta ifall Benjamin ingrosso får vara med på lördag eller inte. 
Håller mina tummar och tår att han går vidare, ska bli roligt att höra dom andra låterna. 

Hur som helst, idag har jag inte gjort sådär super mycket. 
Har spenderat dagen hemma, vilket har varit ok. 
Eftersom jag har haft saker att göra varje dag länge nu så kändes det sådär att bara vara hemma och ta det lugnt. 
Men imorgon är det slut på det då jag ska åka och köpa en mobil. 
Den jag har, den har spårat ut totalt.. 
Inte nog med att jag måste starta om den minst 100 gånger om dagen så loggar den ut ifrån alla mina sociala medier, mejlen funkar inte osv. 
Det går inte att göra sådär super mycket mer mobilen längre. 
Den vill inte som jag vill, igår kunde jag inte ens höra daddy cool när han ringde, mitt alarm funkar inte som de ska. 
Som ni märker är det bara problem med mobilen, det började redan förra veckan men tänkte att jag kan köpa en ny mobil i höst eller så. 
Men tyvärr inte, så imorgon ska jag handla en ny mobil och sen får vi se vad jag hittar på. 

(null)
Nu ska jag kolla på eurovison så vi hörs sen igen :) 
Jag hoppas ni haft en fin fin kväll!