Full moon party
Hallå!
Sorry för sen uppdatering men imorse när jag vaknade så mådde jag väl lite sådär men mår bara bra nu. 
Igår var jag först och hjälpte min syster med flytt sen så åkte jag hem för att fixa mig innan jag åkte tillbaka till min syster för fest. 
De var full moon party på kåren, hade aldrig varit där men det var super roligt. 
Kom hem vid halv 3 imorse så ja ni kanske förstår att jag mådde lite sådär imorse. 
Men jag har hunnit tvättat och sen så har jah dammsugit och så åkte jag med mamma och daddy cool på loppis och sen var vi och fikade ute på Gäddeholm. 
Kom hem för en stund sedan och har planterat lite ute på min tomt men de blev inte super bra men men.
(null)
(null)
(null)
Som ni se så kanske det inte blev perfekt men men jag är inte sådär duktig eller så på att plantera osv. Men de gör inget antar jag. 

(null)
Festen igår var så himla rolig, blev mycket skratt, dans och dricka. 
Men hade väldigt roligt både igår och idag. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen.