Joakim Lundell
Hallå!
Hur har ni det en fredag som denna? 
Här är det bara braa, jag har nyss suttit och sökt lite jobb så jag hoppas jag snart vet hur min höst kommer se ut med jobb. 
Idag var det min tidiga dag på jobbet så redan kl 13 slutade jag för dagen, men var in till stan lite snabbt innan jag åkte hem. 
Sitter just nu och lyssnar på Joakim Lundells nya låt, lika bra som dom andra han har gjort. 
Är det bara jag som diggar hans låtar? Tycker att dom är bra. 
 
Här är hans nya låt, hur bra är inte den egentligen? 
 
Hur som helst, igår kväll kom Lina över vid strax efter 9 på kvällen så vi tog oss ett glas vin och satt och snackade till typ kvart över 11 på kvällen. 
Hade det hur mysigt som helst, vi satt verkligen och pratade om allt kändes bra att få prata om allt med sin bästa vän. 
Och idag ska jag på AW med mamma och daddy cool, imorgon blir det att hjälpa min syster att flytta och så ska jag ut till Lager 157 för att hämta mina skor jag beställde när jag var uppe på landet. 
Sen får vi se vad jag hittar på söndag, har inte gjort några direkta planer för söndagen men det återstår att se vad söndag har att erbjuda. 
Har ni några roliga planer för helgen? 
Jag har haft planer för varje sen långt innan Thailand, vilket känns as kul. 
Tycker om att ha saker att göra, speciellt nu när det börjar bli sommar, känns roligare att typ vara ute osv. 
Eller vad tycker ni? 
Nä nu måste jag fixa mig lite innan jag ska möta upp mamma och daddy cool för en AW. 
Sen får vi se vart kvällen tar mig, jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.