Min nya mobil
Hallå!
Hur har nu haft det idag? 
Har ni haft en bra fredag? 
Här har det bara varit bra, har haft fullt upp sen 11 idag. 
Åkte till stan för att köpa en mobil men den fanns inte inne så fick åka till hälla för att handla en ny mobil. 
Så nu har jag köpt en IPhone SE, kunde inte bli nöjdare.  (null)
(null)
Tog en svart mobil denna gång, har haft olika färger på mina mobiler men inte en svart så nu passade jag på att ta en i svart. 
Mobilen kostade 3198kr på net on net:)

Hur som helst, jag åkte till hälla med mamma och daddy cool, så vi var in till lite andra affärer också så jag passade på att köpa utemöbler på rusta för 500kr. 
(null)
Blev två stolar och ett bord, känna bra att ha lite mer stolar och ett större Bord ute nu så jag kan ha familj och vänner över för att grilla :)
Jag, mamma och daddy cool ska grilla imorgon, vilket jag ser fram emot. 
Köpt hem lite saker för att grilla igår , så imorgon ska vi grilla hamburgare och korv :) 
Sen ska vi kolla på eurovision song contest. 
Så sjukt kul att Benjamin gick vidare igår, eller vad säger ni?
(null)
Dagens outfit, tur att jag tog med jackan idag då det helt plötsligt började regna :)
(null)
Fick en blomma av mamma idag när vi var och handlade, hur snällt är inte det?
Kommer bli så fint ute på min tomt i sommar :)