Poolparty
Godkväll!
Sorry att jag inte uppdaterat tidigare men det har varit full fart här hemma. 
Har fixat inför poolpartyt jag skulle ha för mina syskonbarn, så det vara bara att börja dagen med att handla det sista inför dagen. 
Efter jag handlade så var det dags att fixa iordning här hemma, fylla mer vatten i poolen osv.
Det tog ca 1 timme att fixa allt, sen så vid halv 3 så kom alla hit. 
Vi grillade, barnen badade och så hade vi vattenkrig. 
Det var så himla roligt, nu har jag massor att diska. 
Fick hjälp med att städa allt har bara lite kvar där ute att städa men det tar jag senare eller imorgon :)
(null)
(null)
(null)
(null)
Barnen fick en liten present och så hade jag fixat en hel del snacks också. 
Tror barnen hade det roligt, jag hade det roligt.
Nu ska jag chilla lite innan jag böjar diska osv. 
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.