Sjukt varmt
Godkväll!
Sorry för ännu en seg uppdatering här på bloggen.. 
Men det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. 
Jag jobbar på som vanligt, och sen efter jobbet åker jag hem och är hemma tills jag ska upp och jobba dagen efter. 
Igår var jag och min kollega in till stan för att vaccinera oss mot TBE och sen gick vi till hamnen och satt där ett tag innan vi åkte hem. 

Idag skulle jag ha åkt på brandutbildning men det blev inställt men det gör inget. 
Har just nu så himla tråkigt, hade velat hitta på något men vet inte vad. 
Och har kollat runt lite bland mina vänner men ingen kan ses just ikväll.. 
Så jag kommer bara vara hemma, ta det lugnt och inte göra så mycket. 
(null)
så vad har hänt hos er då? 
Har ni haft en bra vecka? 
Här har det varit okej, sjukt varmt kan knappt sova på nätterna.. 
Önskar just nu att det kan regna en dag iallafall. 
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.
#1 - emma

det är vidrigt varmt här med!

Svar: Det verkar vara varmt överallt just nu :)
Sofia Nilsson