Julkänsla
Godmorgon! 
Jaha så var det söndag igen, vad helgen har gått fort. 
Jag har haft fullt upp hela helgen, så idag ska jag bara ta det lugnt här hemma. 

I fredags efter jobbet så kom min syrras man över med deras dotter. 
Jag hade henne ifrån fredags tills igår kväll.
Vi kollade på film, åt tacos, bakade pepparkakor och bara hade det bra. 
Och så var vi ut och åt och firade min syster som fyllt år i veckan. 
Så vi var på Jensens och åt vilket var super trevligt. 
Senare på kvällen så åkte jag till en kompis för att festa lite. 

Så nu är jag lite trött om jag säger så. 
Har haft fullt upp först på jobbet och sen hela helgen. 
Ska bli så skönt att bara vara hemma idag och ta det lugnt. 
Tänkte nog julpynta här hemma, kolla lite julfilmer, städa och bara vara. 
(null)
(null)
(null)
(null)
Alltså igår hade jag verkligen julkänsla. 
Ville ha julafton redan igår. Det var SÅ mysigt med snö och så hade vi fint väder. 

Hur som helst, nu ska jag äta frukost och sen ta tag i dagen. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.