Dags för jobb
Godmorgon! 
Och så var det fredag igen, hur nice är inte det? 
Idag blir det jobb som står på schemat, börjar kl 07.00 och så slutar jag vid 14.00 känns helt okej det ändå. 
Har inte bestämt mig vad jag ska göra sen när jag kommer hem men tror jag ska städa lite här hemma och bara ta det lugnt. 
Har ni några planer för dagen? 
(null)
Imorgon ska jag jobba en timme vilket är helt okej. 
Annars har jag inga mer planer för helgen så vi får se vad jag hittar på. 

Hur som helst, igår gjorde jag inget speciellt. 
Jag kollade runt på youtube osv, jag tänkte kolla på film men hittade ingen jag ville se så jag kollade bara på youtube. 
Ikväll är det både idol kl 20.00 och så släpps avsnitt två av S.W.A.T så jag kommer ha fullt upp ikväll. 
Någon mer som kollat idol eller på s.w.a.t? :) 
Nä nu måste jag dricka upp mitt kaffe och sen måste jah åka till jobbet. 
Så vi hörs sen igen.