Kanelbullens dag
Hallå! 
Så var denna dag över, eller ja själva jobbdagen är över. 
Nu ska jag kolla på film, äta lite mat och bara chilla här hemma. 
Imorgon börjat jag kl 7 så jag ska upp strax efter 5 för att hinna vakna lite till liv innan jag ska jobba. 

Hur som helst, den här helgen blir det jobb, tvätta och sen får jag se vad jag hittar på. 
Jag har inte gjort så mycket planer för helgen mer än att planerat in jobb. 
Har ni några planer för helgen? 
(null)
Någon mer som ska äta kanelbulle på kanelbullens dag? 
Jag köpte med mig två bullar hem nu efter jobbet. 
Så nu ska jag äta en bulle och den andra ska jag spara till sen. 
Har ni tips på bra film/serie? Jag vill se lite bra filmer men vet inte vad jag ska se osv.. 
Så bara att kommentera era bästa tips på filmer och serier :) 
(null)