Rensa förrådet och är hundvakt
Hallå hallå! 
Så var det söndag igen, det innebär att jag har städat lite här hemma. 
Och så har jag varit i förrådet och rensat lite, eller ja det blev en hel del kartonger som åkte. 
5 kartonger som är tomma som daddy cool ska ha och 4 kartonger som ska till återbruket eller till typ myrorna eller något sånt. 
Känns så bra att äntligen bli av med saker jag samlat på under årens gång. 
Jag har inte orkar att rensa tidigare utan har bara slängt allt i kartonger och ställt in i förrådet eller källaren. 
Jag har sagt att jag skulle rensa mitt förråd ett tag men inte orkat eller så har jag gjort annat. 
Men nu är det klart vilket känns underbart! 
(null)
Det här ska jag slänga , känns bra att bli av med saker jag inte behöver. 
(null)
(null)
(null)
Och så är jag hundvakt just nu också innan jag ska gå och tvätta lite. 
Har bara tvätten kvar att fixa idag sen är allt klar så jag kan kolla på film eller något. 
Jag hopps ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. Nu ska jag mysa lite med hunden ett tag :)