Äntligen lördag
Godmorgon! 
Så var det äntligen lördag och jag har fått sova ut! 
Det har varit så himla skönt att få sova ut och inte behöva ställa klockan. 
Idag ska jag tvätta och städa här hemma, det behövs verkligen städas här hemma. Sen efter det får vi se vad jag hittar på. Har inte gjort några planer för eftermiddagen och kvällen. 
Så vi får se vad kvällen har att erbjuda. 

Hur som helst, igår var jag på After Work med mamma och daddy cool. 
Vi var på allstars och tog ett glas vin. 
Sen gick vi hem till dom och åt mat och så tittade vi på birdbox. Jag såg inte klart filmen då jag skulle hem och möta upp Lina. 
Jag hann somna till lite i soffan innan hon kom över, jag var så himla trött haha. 
Vi satt och drack vin, lyssnade på musik och bara umgicks. Det var så himla mysigt, vid ett tiden så drog Lina ut och jag slocknade på en gång i sängen. 
Tanken var att jag också skulle ut men jag var helt slut och hade ingen feeling att gå ut och dansa. 
Jag gjorde ett as bra val att stanna hemma och gå och lägga mig, känner mig hyfst pigg och glad nu och det känns bra. 
(null)
(null)
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.