Inflyttningsfest
Hallå där! 
Så var det äntligen helg igen, vilket är underbart. 
Jag tog en sovmorgon idag, vilket behövdes. 
Har tagit det lugnt nu på morgonen och fixar lite här hemma osv. 
Jag ska snart röra mig mot bussen och sen åka och jobba lite.
Ska bli roligt att jobba idag, ser fram emot det. Tror det blir ca 1 timmes jobb idag vilket inte är helt fel. 
Efter det ska jag förbi mamma lite snabbt och sen får jag se vad jag hittar på ikväll. 
Jag har inte gjort några planer för ikväll utan jag får se under dagen vad jag ska hitta på. 

Hur som helst, igår var jag och jobbade som vanligt. 
Efter jobbet åkte jag hem för att fixa mig inför kvällens festligheter. 
Min kollega hade inflyttningsfest så jag och några kollegor åkte dit. 
Det var väldigt trevligt, åkte hem vid 12 tiden ungefär vilket kändes toppen. 
Vaknar upp imorse och mådde hur bra som helst. 
(null)
Jag tog inga bilder igår, hade fullt upp att umgås med mina kollegor. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Nu måste jag snart börja röra mig mot bussen så jag inte blir sen till jobbet.