Jag är tillbaka
Hallå där! 
Hur har ni haft det? Har ni haft det bra? 
Här har det bara varit bra, jag har haft fullt upp som vanligt. 
Men idag är jag bara hemma och tar det lugnt. 
Jag var hemma igår med och bara kollade på film hela dagen. 
Det var så himla skönt att bara koppla av en hel dag hemma. 
Idag har jag varit och handlat, tvättat och fixat lite här hemma. 

Hur som helst, jag har som sagt haft fullt upp ett bra tag nu. 
Jag har först jobbat fram till den 21 december. 
Sen har jag varit och klippt mig, handlat hem mat, städat och varit hos min syster under helgen. 
På julafton var min pappa och bonusmamma över och var vi över hos min syster och firade julen där. 
Sen var vi iväg till Stockholm över dagen den 25e. 
Jag har även varit hundvakt, varit på bio och sen på nyårsafton hade jag två vänner över för middag och sen drog vi till min lillasyster för att festa lite. 
Hade ett så himla bra nyår och julafton. 

Så nu är det skönt att bara vara hemma och ta det lugnt. 
Jag kanske åker upp till landet imorgon eller inte. 
Om jag inte åker till landet så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. 
Har ni några roliga planer för dagen? 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Lite bilder från december månad. 
Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera här igen. 
Jag vet att jag varit dålig på att blogga, men jag har haft fullt upp med jobb osv. 
Men jag ska försöka bli bättre, har lite idéer på vad jag kan skriva om här. 
Jag hoppas ni får en bra dag så hörs vi sen igen.