Plugg plugg plugg
Godkväll! 
Jaha så böjar denna dag lida mot sitt slut, känns som om jag nyss gick upp.
Men har ändå hunnit med en hel del idag vilket känns bra. 
Jag började dagen med frukost, städade klart det jag inte orkade städa igår. Sen åkte jag och min granne till Erikslund för att köpa lite nya träningskläder, jag kom hem med ett par nya träningsbyxor. 
Sen åkte jag till mamma och daddy cool och tog en kopp kaffe innan jag och daddy cool skulle ut och övningsköra dvs jag håller på att försöka ta körkort detta år. 
Jag började övningsköra förra året men tog ett uppehåll på 10 månader ca så nu ska jag verkligen plugga och övningsköra så mycket som möjligt då jag verkligen vill ha körkort iår. 
Så nu ska jag ta tag i plugg och allt vad det innebär för att ta körkort. 
Efter jag och daddy cool hade kört så åkte jag hem, åt mat och har nyss suttit och pluggat lite till körkortet. 
Ska plugga lite varje dag och försöka köra minst 1 gång i veckan. 

Hur som helst, imorgon är det dags att jobba igen. 
Känns helt okej att det är dags med jobb, känner mig lite redo för jobb. 
Har inte planerat så mycket inför veckan förutom jobb, övningsköra och tvätta. 
Ska även hem till en kollega på inflyttningsfest, annars händer det inte så mycket mer.
Har ni några roliga planer för veckan som kommer? 
(null)
(null)
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi imorgon igen.