Power walk nr 2
Godkväll! 
Jaha så var denna onsdag över, dagen har gått ganska fort ändå tycker jag. 
Jag har jobbat på som vanligt, sen efter jobbet så åkte jag hem och skulle byta om och göra mig redo för att gå ut och gå en power walk med Lina. 
Men jag somnade i soffan och sov typ 1 timme 30 min.. 
Sen ringde Lina och kollade hur det gick för mig så jag ficka skynda mig lite med att byta om och sen var det dags att gå ut och gå. 
Kom hem strax innan 9 och så har jag duschat och ligger nu och slappar i sängen. 
Jag har haft lite ont i huvudet till och ifrån idag, så jag är helt slut efter denna veckas jobb. 
Men de va ändå skönt att vara ute och gå en power walk. 

Hur som helst, det har inte hänt sådär super mycket denna vecka. 
Jag har jobbat på som vanligt och sen när jag kommer hem ifrån jobbet har jag slappar framför tvn typ. 
Första jobbveckan efter ledighet är jobbigast men det har gått bra ändå tycker jag. 
Nu ska det bli skönt att sova ett par timmar innan jag ska upp och jobba igen. 
Imorgon blir det en lång arbetsdag då jag först ska jobba mina 8 timmar och sen ha möte i 2 timmar efter det. 
Men det kommer gå bra tror jag.  (null)
Jag hoppas ni har haft en fin fin onsdag så hörs vi sen igen.