Titanic
Godmorgon!
Jag har varit vaken ett tag men har bara inte orkat uppdaterat än. 
Men jag sitter och chillar framför ipaden och har nyss ätit frukost. 

Igår kom min granne över för att kolla på Titanic. Det var hur mysigt som helst, vi hade chips, popcorn, ostbågar, dipp och cola. 
Var perfekt start på helgen :)
(null)
(null)
Är det bara jag som älskar Titanic? Jag har nog sett filmen 3-4 gånger och har böcker om Titanic och har varit på utställningen 2 gånger. 

Hur som helst, jag har inga planer för dagen. 
Så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. 
Ska nog kolla runt lite bland mina vänner och se vad dom ska göra, kanske hittar någon som vill ses ett tag idag. 
Har ni några planer för dagen? 
(null)
Bjuder på en till gammal bild. Jag har inte sådär super många bilder på mig på mobilen. 
Men men, nu ska jag kolla lite på youtube och kolla runt bland mina vänner och se ifall någon vill ses :) 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.