Its my birthday
Godmorgon! 
Alltså wow vilken kväll det var igår, jag trodde bara att jag och mina systrar skulle ses och spela spel, dricka lite vin och bara umgås. 
Jag var helt inställd på det, och kände va skönt att bara få umgås med mina systrar och ha det lite lugnt. 
Sen så sa min lillasyster att vi skulle ner på stan, att det var folk som väntade på oss på stan. 
Så det var bara att åka ner, blev så överraskad. 
Jag hade så himla roligt, vi var först på pitchers där väntade min systers fina kompisar med en shotbricka vid 12 slaget och skålade för min födelsedag. 
Jag menar , hur nice är inte det? Blev så rörd och glad. 
Sen så gick vi ut och dansade, och hade det så himla roligt. 
Jag blev verkligen så överraskad och glad. 
Jag kan inte beskriva med ord hur glad jag blev och överraskad över gårdagen. 
Halv 6 imorse så gick sista personen ifrån mig då vi bestämde oss för efterfest hos mig. 
Alltså jag tror inte ni vet hur trött jag är, hade kunnat sova lite till men snart kommer första gästerna och jag måste städa lite innan dom kommer.  (null)
(null)
(null)
(null)
Nä nu måste jag ta tag i dagen, även om jag är trött och lite bakis ifrån igår så måste jag komma igång med dagen. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.