Åka och bada
Godmorgon! 
Så var det tisdag igen, det innebär att jag snart ska åka och bada med mina syskonbarn. 
Ser fram emot att bada lite, ska bli skönt att bada i denna värme. 
Det är så sjukt varmt ute just nu.. Jag har svårt att sova när det är så sjukt varmt. 
Spelar ingen roll ifall jag har fänstret öppet osv.. Det är fortfarande sjukt varmt när jag ska sova så jag sover inte så bra för tillfället.. 

Hur som helst, igår satt jag och kollade klart på Rig 45, det är en serie på viaplay. Den var inte alls bra.. 
Jag trodde den skulle vara bra och spännande men den var kass.
Sen efter jag kollade klart på Rig45 så kollade jag på 13 skäl varför, jag har fortfarande inte kollat klart på säsong 2. 
Jag vet det är fruktansvärt men har haft fullt upp och kollat på andra serier osv. 
Men igår kollade jag på 2-3 avsnitt innan jag gick och la mig. 
Så ikväll ska jag se dom sista avsnitten och sen får vi se vad jag hittar på. 
(null)
(null)
(null)
Nä men nu ska jag åka och bada så hörs vi sen igen. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag.