Kameralinser till mobilen
Godkväll!
Så börjar denna dag lida mot sitt slut, har haft fullt upp hela dagen. 
Jag och Eleonor åkte till kristianstad och hängde där ett par timmar. 
Så himla mysig och fin stad (heter det ens stad? Eller säger man samhälle?)
Vi åt även en lunch där, åt en as god räkmacka 😍 
(null)
(null)
Och så var vi även förbi bland annat TGR och sär köpte jag kameralins till mobilen. 
Så nu har jag varit ute och övat lite med kameralinserna för att se hur dom funkar osv. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Fick med två olika linser, en som tar fisch eye kort och en som tar mer närbilder. 
Så jag var ute och övade lite för att känna av linserna osv. 
Så mer och bättre bilder kommer att komma. 

Hur som helst, nu ska jag ta och läsa lite i min bok och sen får vi se vad vi hittar på. 
Jag hoppas ni fått en lika fin dag som jag så hörs vi imorgon igen.