Killebom festivalen
Hallå! 
Sorry för seg uppdatering, men jag har fullt upp här nere i Sölvesborg. 
Jag kom ner igår vid 6 tiden till Sölvesborg ungefär. 
Så då åt vi mat och sen gick vi till killebom, vilket var så himla roligt. 
Hade verklige jätte kul igår på killebom, har aldrig gått på det tidigare och hade inga förväntningar heller på hur det skulle vara osv. 
Men jag hade väldigt roligt igår. 

Idag har vi tagit det lugnt på dagen, tagit promenad och sen har vi varit på killebom igen då Samir och Viktor skulle uppträda. 
Just nu sitter vi och kollar på Brasilien matchen, jag hoppas Brasilien vinner.
Efter matchen ska vi tlllbaka in på killebom, vilket jag ser fram emot. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Hur har ni haft det då? Har ni haft en bra fredag?
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen. 
Jag ska nu kolla klart på matchen och sen ska jag på Killebom.