Nya böcker
Godkväll! 
Hur har ni haft det idag då? Har ni haft en bra måndag? 
Här har det bara varit bra, tog en sovmorgon imorse sen kollade jag på nyheterna medans jag åt frukost. 
Tog det lugnt på förmiddagen, kollade lite på youtube osv. 
Sen tog jag en promenad till Dollarstore, skulle bara köpa en krydda jag ska ha imorgon när jag ska laga mat men kom hem med böcker också. 
Så nu har jag köpt två nya böcker på en ny bokserie. 
Jag måste dock leta efter första boken i serien då den inte fanns på dollarstore.. 

Hur som helst, efter jag va där så gick jag till affären och handlade det jag behöver imorgon. 
Ska laga en maträtt som är från Jamaica, så det ska bli spännande och se hur det går. 
Har fått lite recept ifrån min kollega så nu ska jag försöka mig på att laga den maträtten också :) 
Är lite nervös, men tror det kommer gå bra. 
(null)
(Bilden är ifrån Google) det är typ det här jag ska göra.
Så vi får se hur det går! 
(null)
Det var dom här böckerna jag köpte idag på dollarstore, någon som läst dom? Isåfall vad tyckte ni/du om böckerna? 
Jag tyckte dom verkade bra, ska leta efter första boken så jag kan börja läsa denna serie :)