Tips på film?
Godkväll!
Och så börjar den här dagen lida mot sitt slut. 
Sitter just nu och kollar på Netflix, har nyss packat klart nästan allt som jag ska ha med hem till pappa. 

Idag har jag passat mina syskonbarn en timme ca, vi åt lite glass, kollade på Pippi och bara umgicks. 
Sen efter det var jag på möte hos arbetsförmedlingen och sen träffade jag nana för lunch. 
Vid 4 tiden kom jag hem så jag har fixat lite här hemma, kollat lite på youtube och ätit middag. 
Nu ska jag spendera kvällen framför Netflix. 
Jag har ett x antal serier jag påbörjat men ej kollat klart på så ikväll ska jag kolla klart på Stalkers how kills och sen har jag fixat så jag kan kolla klart på lite andra serier imorgon när jag ska åka tåg. 
Kommer åka tåg as länge imorgon så jag har att göra, har även med mig en bok jag kan läsa. 
(null)
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Jag har inte så mycket mer att berätta, har inte hänt så mycket mer än det jag har skrivit om. 
Har ni tips på filmer på Netflix så kommentera gärna.