Bilder ifrån Beyonce konserten
Godmorgon!
Alltså wow vilken grym konsert det vad igår! 
Var så jäkla grymt och bra, det enda negativa jag har att säga om själva konserten är att dom var 1 timme 30 min försenade vilket gjorde att jag inte hann höra min favoritlåt innan jag var tvungen att gå till tåget och åka hem. 
Hade dom varit i tid så hade jag hunnit höra hela låten och ändå hunnit med tåget hem. 
Men men sånt som händer, jag är ändå så sjukt glad och tacksam att jag fått se Beyonce och Jay-Z det var så himla coolt. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Det här var alla bilder jag tog igår med mobilen, tog kanske 3 st med min kamera också.
Jag hade fullt upp med att njuta av konserten så jag tog inte så många bilder. 
Hur som helst så var det en helt underbar konsert, nu ska jag ladda om och tagga först inför Västerås cityfestivalen och sen på måndag åker jag och Janike till Stockholm för att få se Eminem.
Denna vecka har jag verkligen fullt upp och mycket att göra, så jag ska göra mitt bästa och uppdatera så mycket som möjligt. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.