Blixtrar och dunder
Godkväll!
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra måndag?
Här är det bara bra, sitter just nu och dricker varm choklad och lyssnar på åskan och regnet. 
Det började regna för ett tag sedan och det har precis börjar åska och blixtra, så jag sitter med en varm kopp choklad och njuter. 
(null)
(null)
(null)
(null)
Fick även en liten översvämning på tomten, men nu är den borta. 
Vilket känns bra, hade inte velat ha en massa vatten över hela tomten. 

Hur som helst, idag har jag jobbat på som vanligt. Sen efter jobbet har jag bara varit hemma. 
Så sjukt skönt att bara komma hem och koppla av framför en film eller något på tvn. 
Däremot ska jag städa lite här hemma imorgon efter jobbet då det var ett tag sedan (typ förra veckan) så lite dammsugning osv får det bli. 
Annars händer det inte sådär super mycket den här veckan så som det ser ut nu men det kan såklart ändras. 
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.