Dags att åka hem
Godmorgon!
Så var det söndag igen, det innebär att jag kommer hem ifrån landet idag. 
Vi har nyss ätit lite frukost och jag ska snart ta och fixa mig och sen ska vi städa och packa ihop alla saker och sen åker vi hem igen. 
Det ska bli skönt att komma hem igen, även om jag har haft det bra här så ska det bli skönt att komma hem. 
Jag ska inte göra något super speciellt hemma utan jag ska handla lite och sen ska jag städa. 
Får se hur mycket jag orkar och hinner med, kanske blir så att jag fastnar framför tvn. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Tog dessa bilder igår när vi tog en promenad. 
Det är så mysigt att vara uppe på landet. 
Hur som helst, jag ska nu ta och fixa mig, och sen ska jag umgås med familjen, packa ihop mina saker så ska vi sen åka hem. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.