Dags för en AW
Hallå!
Hur skönt är det inte med fredag? 
Känns så underbart med helg, bara en vecka kvar innan jag har semester. 
Nästa vecka har jag korta dagar på jobbet vilket känns underbart! 

Hur som helst, idag slutade jag kl 13 vilket kändes underbart, har mest tagit det lugnt hemma och ska snart ta och röra mig ner på stan för att möta upp daddy cool för en AW. 
Ser fram emot att komma ner lite på stan och ta en AW med daddy cool. 
Sen får vi se vart kvällen tar mig, har inte gjort några planer för kvällen eller helgen. 
Jag kommer ta dagarna lite som dom kommer så får vi se vad jag hittar på. 
Har ni några planer för helgen?
(null)
Både igår kväll efter kvällsmötet och idag har jag suttit och ritat i min målarbok. 
Så avkopplande att sitta och rita, har en hel del målarböcker som bara väntar på att jag ska rita i. 
Så nu sitter jag och ritat en stund om dagen. 
Vad gör ni för att koppla av? 
Jag kommer läsa en del sen under min semester också, har sjukt mycket böcker som väntar på att jag ska läsa dom. 
Så jag kommer ha en hel del att göra under min semester, men ser fram emot lite semester det behövs så sjukt mycket nu. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen.