Fullt ös i sommar
Godkväll!!
Wow vilken lång dag det har varit.. 
Har hållt på att städa i gamla lägenheten, även om jag fick hjälp av mamma och daddy cool så tog det 2-3 timmar att städa ut. 
Men nu är den ren och fin och redo för en ny hyresgäst. 
Kommer inte sakan lägenheten, även om jag sa det tidigare så när jag nu väl va där ute så insåg jag att jag inte kommer sakna lägenheten.
Jag har en sådan mycket bättre lägenhet nu som jag älskar. 

Hur som helst, ikväll ska jag bara vara hemma. 
Ska chilla hemma och njuta av en lugn kväll framför tvn. 
Imorgon är det jobb igen, näst sista veckan innan jag har lite semester. 
Inser att 5 veckor kanske är lite väl kort.. Har så mycket inplanerat så vet inte hur jag ska hinna med alt. 
Men det löser sig nog tror jag, ser fram emot ledighet. 
(null)
(null)
Kändes bra att lämna lägenheten för en sista gång. 
Nä nu ska jag chilla hemma och njuta av lite lugn och ro. 
Vi hörs imorgon igen.