Gårdagen och dagens planer
Hallå där! 
Så var det onsdag igen, det innebär att jag ska hem till min chef idag och äta mat osv. 
Så jag ska snart ta och fixa mig, gå ner på stan och sen åker jag hem till min chef. 
Jag har ingen aning om hur länge jag kommer vara där men det återstår att se. 
Ska iallafall bli mysigt att hänga med mina kollegor och chefen.

Hur som helst, igår hade jag fullt upp mer eller mindre hela dagen. 
Jag åkte först ut till Hallstahammar för att lämna tillbaka nycklarna till gamla lägenheten så nu är det officiellt att jag bara har en lägenhet..
Sen efter jag va i Hallstahammar så gick jag lite på stan med min lillasyster och en kompis innan jag åkte hem för att min stora syster skulle komma förbi en stund. 
Vi satt ute och hade det mys, efter min syster va hos mig så kom Lina över. 
Vi satt och drack lite vin och bara umgicks, det var så himla mysigt. 
Även Linas kille kom över, vi satt ute hela kvällen och lyssnade på musik, åt mat och bara umgicks. 
Var en perfekt tisdagskväll för min del, så mysigt att ha folk över och umgås. 
(null)
(null)
(null)
Tog inte sådär super mycket bilder igår heller. 
Hade fullt upp med att umgås och njuta av trevligt sällskap. 

Nä nu måste jag fixa mig så jag hinner iväg på allt jag ska göra. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.