Idag gäller det
Godmorgon! 
Så var det måndag igen, det innebär att jag ska till Stockholm för att äntligen få se Beyonce och JayZ sorry att jag tjatar om det men det ska bli så jäkla roligt. 
Är så himla taggad, nervös och glad. 
Jag älskar att gå på konserter, och om en vecka ska jag tillbaka till Stockholm för att se Eminem med Janike. 
Alltså wow det kommer bli så jäkla kul! Är sjukt att kul att få se Eminem med, har velat att se han i flera år och nu ska jag äntligen få se han live. 
Den här sommaren börjar bra, inte nog med att jag ska gå på konserter jag ska även på Västerås cityfestivalen, ska hem till pappa och Eleonor också. 
Sen ska jag hänga med min syster och hennes man som är hemma i sommar. 
Kommer ha fullt upp nu i sommar vilket känns underbart. 
(null)
Nä nu ska jag äta frukost och sen ska jag åka till Stockholm. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.