Idag ska jag äntligen se Beyonce
Hallå!
Alltså idag är dagen jag åker till Stockholm för att äntligen få se både Beyonce och JayZ live. 
Jag tror inte någon förstår hur stort det är, jag har velat se både Beyonce och JayZ i ett par år nu och sist Beyone var i Stockholm så fick jag inte tag i några biljetter osv. 
Blev väldigt ledsen att jag inte fick se Beyonce live, men sen när jag fick veta att hon och JayZ skulle komma tillbaka till Sverige för en konsert så blev jag så otroligt glad. 
Köpte mig en biljett till konserten, och är så sjukt taggad på att få se dom live. 
Jag hoppas dom sjunger denna låt idag, jag kan inget annat än att bara älska låten. 
Jag ska försöka ta så många kort jag kan så jag kan ladda upp dom här sen. 
Men vi får se hur många kort jag kommer ihåg att ta, kommer säkert vara så inne i konserten, känslan av att få se dom och bara njuta till 1000. 
 
Nä nu måste jag till tåget som ska ta mig till huvudstaden så vi hörs sen igen. 
Ni kan följa mig på Instagram, uppdaterar där oftare än vad jag hinner uppdatera här, jag heter : Sofia15ramos på instagram så bara in och följ. 
Ni kommer få se mer bilder där ifrån dagen/kvällen och det är oftast inte samma bilder som kommer upp här sen så. 
Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin måndag så hörs vi sen igen. Ska försöka uppdatera ett till inlägg sen så vi får se hur det går men förmodligen kommer det upp ett inlägg till sen här.