Min dag
Hallå! 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en fin dag?
Här har det varit fullt upp, började dagen med en härlig frukost, sen en promenad med Rafiki.
Sen kom min syster och hennes man och deras barn, det har varit fullt upp med tipspromenad, lunch, 5 kamp och nu sitter vi inne och andas ifrån alla knott som är ute. 
Vi hann inte klart med 5 kampen utan vi ska fortsätta sen eller imorgon, det är sjukt mycket knott ute så vi kan inte vara ute. 
Sen blir det lite middag och sen får vi se vad vi gör ikväll, men tror vi kommer spela spel och bara ta det lugnt. 
Är helt slut i huvudet just nu, har varit så mycket under dagen. 
Men åh så roligt vi haft det, blivit en hel del skratt och glada miner. 
Jag hoppas ni också fått en fin fin dag, som ni märker så började jag inlägget med bilder. Det är inte ofta det händer, så passade på idag. 
Nu ska jag läsa lite eller vila, ska passa på medans barnen kollar på film.