Min midsommar 2018
Godkväll!
Jaha så var söndagen över då, vad helgen har gått fort.. 
Det kändes som jag åkte upp till landet igår med tåget, men nu är det söndagskväll och jag har haft ett par underbara dagar uppe på landet med familjen. 
Jag åkte upp till landet i torsdags direkt efter jobbet så vid halv 6 på kvällen kom jag fram till landet, jag, mamma och daddy cool spelade lite spel och bara tog det lugnt under kvällen. 
Sen på fredagen kom min syster och hennes man och deras barn upp, vi på började 5 camp men fick avbryta då det bla regnade och var as mycket knott ute så det gick inte att vara ute. 
Men vi hann med en tipsprommenad, 2 grenar i 5 kampen, bus osv så det blev bra ändå. 
Sen på kvällen så spelade vi spel och hade det roligt, vid 12 gick vi och la oss vi alla var helt slut efter en lång men rolig dag. 
Igår avslutade vi 5 kampen och jag kom sist, var inte så duktig på det men vad gör det när vi hade roligt? 
Sen så var vi ute på promenader med hundarna, jag läste i min bok som jag fick i julklapp av pappa och Eleonor, jag har snart läst ut den. Trodde jag skulle hinna läsa ut den i helgen men det var inte så lätt att läsa när mina syskonbarn var i närheten men hann nästan läsa ut boken så ska läsa ut den imogon innan jag åker till Stockholm eller på tisdag vi får se när jag läser ut boken. 
 
Hur som helst, idag så har vi inte gjort något direkt speciellt uppe på landet vilket var mysigt. 
Vi åkte hem vid 2 tiden och sen när jag kom hem så var jag och handlade lite, har kollat runt lite på youtube och sitter just nu och lyssnar på Beyonce och JayZs senaste album. 
Jag är så sjukt taggad på att få se Beyonce och JayZ imorgon i stockholm, kommer bli så jäkla coolt. 
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig för kläder eller så, men det återstår att se. 
Så ikväll ska jag inte vara vaken så länge så jag orkar med konserten imorgon. 
Är så sjukt taggad och nervös inför deras konsert, men åh så roligt det kommer att bli. 
Någon mer som kommer se Beyonce och JayZ imorgon? 
Tog inte super många bilder med min kamera nu när jag var på landet och dom bilder jag tog med mobilen har ni redan sett. 
Men vad gör det? Imorgon kommer det komma massa bilder ifrån konserten i Stockholm. 
Jag hoppas ni har haft en fin dag så hörs vi sen igen.