Och så var det dags att jobba igen
Godmorgon!
Och så var måndagen här igen, vilket innebär en ny jobbdag. 
Den här veckan blir en kort arbetsvecka då det är Sveriges nationaldag på onsdag. 
Känns bra att det är en kort arbetsvecka. 

Hur som helst, igår när jag kom hem så kollade jag på Jurassic park innan jag och la mig. 
Vi kom hem vid halv 8 igår, så jag hann inte göra så mycket. 
Vilket kändes helt okej ändå. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Tog dessa bilder igår innan vi åkte hem. 
Har haft en helt underbar helg på landet, så skönt att bara njuta av lite lugnt. 
Vi var på loppis, gick på promenad, umgicks, grillade och bara tog det lugnt. 
Nä nu måste jag fixa mig så jag hinner till jobbet. 
Känns bra att det inte är långt kvar tills semester, känner mig redo för lite semester :)