Planer
Hallå!
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en fin tisdag?
Här har det bara varit bra, har varit och jobbat lite och sen direkt efter jobbet åkte jag hem. 
Tanken var att jag skulle göra massa saker idag, men jag satte mig och kollade på criminal minds och sen sov jag i 2 timmar. 
Har nyss vaknat och sitter just nu och kollar på youtube. 

Hur som helst, snart är det äntligen semester. 
Som jag längtar, bara imorgon och torsdag kvar sen är det SEMESTER!! 
Har massa planer för min semester börjar med att åka upp till landet med familjen för att fira midsommar sen på måndag åker jag till Stockholm för att se Beyonce och JayZ. 
Sen har min syster och hennes man hem ifrån Thailand så jag ska spendera tid med dom. 
Och sen ska jag tillbaka till Stockholm för att se Eminem. 
Och så ska jag till pappa och Eleonor, vet inte exakt hur länge jag stannar där men det återstår att se. 
(null)
På tal om annat så tog jag denna bild imorse, trodde först att fågeln var skadad då den sagt blixtstilla även sen när jag gick ut till den men när jag kom ganska nära så flög den iväg. 

Har ni några roliga planer för sommaren?
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.