Its friday :)
Godmorgon! 
Äntligen är det fredag! Som jag har längtat, idag börjar jag kl 9 vilket känns underbart. 
Dock så är det jag som stänger idag men det gör inte så mycket, efter jobbet så ska jag träffa Janike. 
Vi ska grilla hemma hos mig och bara umgås, det ska vara fint väder så vi ska passa på att grilla lite. 
Sen får vi se vad vi hittar på, vi har inte bestämt något så vi får se vart kvällen tar oss. 

Hur som helst, igår så köpte jag tågbiljett ner till min pappa och bonusmamma. 
Så i juli åker jag tillbaka till Sölvesborg, vet inte hur länge jag stannar men de blir nog en vecka eller två. 
Ska bli as roligt att åka ner till pappa igen. 
Jag och Janike skulle ha åkt utomlands men det blev tyvärr inte så. 
Vilket känns lite sådär men men, sånt som händer. 
(null)
Bjuder på denna bild ifrån när jag var i Madrid i vintras :) 
Nu ska jag chilla lite innan jag måste jobba.