Fullt upp
Godmorgon! 
Oj nu var det verkligen länge sedan jag uppdaterat. 
Jag har haft fullt upp med jobb, kurs och livet. 
Jag går TAKK kurs via jobbet och det är tecken som stöd. 
Vilket jag tycker är super roligt. 

Jag har hunnit varit i Stockholm, varit med familjen osv. 
Jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort. 
Insåg att jag inte uppdaterat sen oktober. 
Så ja det var ett tag sedan.. 
Jag, min systerson och min lillasyster var på Walking with dinasourse i Stockholm 27 oktober. 
Sen har jag köpt biljetter till både Post Malone konserten 1a mars och så ska jag på Backstreet boys konserten 31 Maj. 

Jag och min syster var på bio här om dagen med och såg på fantastiska vendurer (eller hur det nu stavas). 
Jag var även och såg på LBSB förra helgen. 
Som sagt det har hänt en hel del, har säkert hänt mer än vad jag kommer ihåg. 
Idag ska jag först till jobbet och sen ska jag på kurs och efter det ska jag åka och handla en ny matta. 

Har ni några roliga planer för dagen? 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Ni kan följa mig på Instagram där är det bättre uppdatering. 
Jag ska bli bättre på uppdatering här med men jag har fullt upp med jobb osv. 
Så ja jag ska försöka iallafall. 
Men följ mig på Instagram: Sofia15ramos