Det vad länge sedan
Godmorgon!
Oj det här var länge sedan.. 
Jag har haft fullt upp med jobb och annat så jag har inte haft tid eller ork till att uppdatera bloggen tyvärr. 
Men jag ska ge det ett nytt försök nu när energin är tillbaka. 
Jag har en hel del att berätta så det kommer komma upp en del inlägg på vad jag har gjort osv. 

Hur som helst, hur är det med er? Allt bra? 
Här är det helt okej, jag jobbar på som vanligt. Har just nu 2 olika jobb jag pendlar mellan, vilket känns bra än så länge. 
Sen så häger jag med familjen eller vännerna på helgerna. 
Höste är här vilket känns bra, lite väl kallt bara men ändå mysigt. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Lite olika bilder ifrån senaste tiden. 
Jag har bla varit på prison island med jobbet, vi spelade laser game eller vad det heter. 
Jag har haft kräftskiva här med några kollegor och vänner. 
Varit på landet med familjen, varit hos syrran, varit på kåren och festat. 
Det har hänt en hel del på sista tiden. 
Kommer göra mera inlägg om allt sen, men just nu så ska jag fixa mig så jag kan åka och jobba. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
#1 - Angelica Wåhlin

Äsch, verkliga livet måste ju gå först! :)