Halloween disco
Godmorgon! 
Jag har varit vaken en stund men har inte orkar uppdatera än. 
Tyvärr kommer det bli lite dåligt med inlägg under ett tag då jag känner att jag just nu inte har riktigt tid med att uppdatera bloggen varje dag. 
Men ska försöka bli bättre på uppdateringen under hösten/vintern. 
Jag jobbar heltid och sen utöver det jobbar jag extra som personlig avlösare dvs 30 timmar extra i månaden utöver min heltid som jag redan har. 
Sen så är det en hel del födelsedagar som kommer upp under hösten och vintern osv. Jag har fullt upp redan som det är så tyvärr blir bloggen lite lidande av det. 
Men jag ska försöka lägga upp inlägg när jag hinner och hittar en lucka i mitt schema. 

Hur som helst, igår vad jag på min systerdotters halloween disco och hjälpte att hålla koll på alla barn och dekorera lokalen och sen städa efteråt. 
Det var så himla roligt! Blev verkligen en lyckad kväll. 
Idag ska jag först ta och andas lite här hemma och bara ta det lugnt innan jag ska hem till min syster för att fira min systerdotter igen. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Här är lite bilder ifårn igår. 
Jag hade verkligen super roligt och det var så roligt att se att så många barn hade så roligt också. 

Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Nu ska jag äta lite frukost/ lunch och sen ska jag fixa mig för att åka hem till min syster.