Fullt upp
Godmorgon! 
Så var det torsdag igen, hur fort har inte den här veckan gått egentligen? 
Känns som om veckan nyss började, och nu är det snart slut. 

Igår jobbade jag, sen var jag lite på stan innan jag gick hem till mamma och daddy cool. 
Jag och daddy cool skulle övningsköra lite innan jag skulle tillbaka till jobbet. 
Skulle vara med på styrelsemötet på jobbet vilket var väldigt trevligt. 
Jag kom hem till halv 9 igår kväll och jag var helt slut. 

Idag har jag fullt upp med jobb och möten. 
Ska på 2 olika möten efter jobbet så jag får se när jag kommer hem sen ikväll. 
(null)
(null)
Köpte lite böcker igår av presentkortet jag fick när jag fyllde år. 
Nu har jag ännu mer böcker att läsa, och frågan är när ska jag hinna läsa? 

Hur som helst, nu måste jag börja fixa mig lite innan jag måste åka till jobbet. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.