En lugn dag hemma
Hallå!
Och så var söndagen här igen, hur fort går inte helgen egentligen? 
Känns som helgerna bara flyger förbi, känns inte som jag hinner vila upp mig inför en jobbvecka innan helgen redan är slut. 

Idag har jag valt att ta det lugnt, jag behöver vila så jag orkar med en ny jobbvecka. 
Det är så skönt att jag har sovmorgon imorgon, det behövs verkligen. 
Men idag ska jag plugga till körkortet, läsa lite i en ny bok jag köpt på rea för ett par veckor sedan. 
Och så ska jag bara vara hemma, vilket känns bra. 
Har ni några planer för idag? Eller ska ni göra som jag och bara vara hemma?
(null)
Jag har hört massa bra saker om denna bok, jag har bara läst 2-3 sidor och den verkar så himla bra. Någon som läst den? Vad tyckte du? 
(null)
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. Nu ska jag kolla lite på tv och chilla lite innan jag måste ut med Rafiki.