Dags att jobba igen
Godmorgon! 
Jaha så var det måndag igen, vilket innebär att jag ska jobba. 
Jag trodde jag skulle vara helt slut nu på morgonen och inte orka gå upp nu på morgonen, men vaken och uppe är jag med en stor kopp kaffe. 
Jag hoppas de går bra på jobbet och jag inte är allt för trött. 

Hur som helst, igår var jag ner på stan lite snabbt för att handla ett par skor på rea. 
Jag och Lina ska börja gå ut och gå och börja röra lite på oss. 
Så den här vecka ska vi ut och gå en power Wall. 
Så det ska bli roligt att börja gå ut och gå. 
Vi får se sen vart det tar oss, eller iallafall mig. Börjar nog springa lite till våren/ sommaren. 

Efter jag varit på stan så var jag hemma, kollade på NY ink och så tvättade jag. 
Så skönt att bara vara hemma och vila upp inför den här jobbveckan. 
(null)
(null)
(null)
Nä nu måste jag dricka upp kaffet och sen göra mig redo för jobb. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.