Övningsköra idag
Godmorgon! 
Jaha så var denna helg över, vad hände liksom? 
Igår var jag först hemma och städade, tvättade och bara tog det lugnt hemma. 
Sen vid 5 tiden åkte jag ner till mamma och daddy cool, vi åt mat, spelade spel, kollade på tv och bara umgicks. 
Det var hur mysigt som helst, vid 12 tiden åkte jag hem och somnade på en gång. 
Var helt slut igår kväll, och imorse vaknade jag vid 10. 
Var fortfarande lite trött när jag vaknade men var tvungen att gå upp ändå så jag kan somna ikväll sen. 
Nu på morgonen har jag städat klart det jag inte orkade städa igår, jag sitter just nu och väntar på att min granne ska bli klar så vi kan åka till Erikslund. 
Hon frågade om jag ville följa med ut till Erikslund och kolla lite träningskläder. 
Och vem är jag att tacka nej till det? Så vi ska åka när som helst och efter det ska jag hem till mamma och daddy cool då jag och daddy cool ska övningsköra.
Det var nästan ett år sedan jag körde så nu ska jag på riktigt ta tag i körkortet. 
Ikväll blir det att plugga till körkortet, och eventuellt gå ut på en power walk med Lina. Det beror lite på om hon vill ut och gå eller inte. 
Annars händer det inte så mycket mer, har ni några roliga planer för dagen? 
(null)
(null)
Igår blev jag även klar med min Titanic bygg modell. Den blev inte sådär super bra, men jag slutförde projektet och insåg på vägen att det var svårare än jag trodde.. Och att det tog längre tid än jag tänkte. Men men den är färdig och ser ok ut. 
Får se ifall jag gör mer byggmodeller i framtiden eller inte. Kanske ska göra en till senare i vår men vi får se. 

Hur som helst, nu ska jag åka iväg toll Erikslund så vi hörs sen igen.