Post malone konserten
Godmorgon! 
Så var det lördag igen, vilket känns underbart. 
Igår var jag ledig ifrån jobbet då jag skulle till Stockholm med min lillasyster. 
Vi gick på Post Malone konserten, alltså wow vilken grym konsert! 
Jag har varit på många konserter men den här var lite bättre än dom jag varit på tidigare! 
Jag hade så jäkla roligt, både innan, under och efter konserten. 
Jag tror inte jag har skrattat så mycket på länge. 
Var så himla roligt,nu är jag sjukt taggad på gå på både melodifestivalen och backatreer boys konserten. 
Det kommer bli så jäkla kul! 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Idag ska jag tvätta, städa och sen hem till syrran för att umgås med syskonbarnen. 
Vi ska kolla på melodifestivalen och sen ska jag hem igen. 
Och imorgon ska jag jobba igen, om min förkylning vill gå över. 
Jag är helt slut nu, min förkylning går upp och ner hela tiden. 
Vissa dagar känns det bättre för att sen bli sämre. 
Så vi får se hur jag mår ikväll och imorgon men tanken är att jag ska jobba ett par timmar imorgon :) 
Har ni några planer för helgen?