En helg på landet
Godkväll!
Hur har ni haft det i helgen? 
Har ni haft en fin helg? 
Jag har haft det så himla bra! 
Jag åkte upp till landet med mamma och daddy cool, jag har inte varit uppe på landet på väldigt länge så det kändes så himla bra att vara där igen. 
Vi har fixat lite i trädgården, jag har övningskört lite och så har vi ätit god mat, kollat på eurovision song contest och kollat på åskoväder som var igår kväll. 
Det var såå coolt att hela himlen blev blå när blixten slog ner. 
Så jag och mamma satt ute och lyssnade och tittade. 
Det var så himla mysigt. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Min själ behövde verkligen komma upp till landet en helg. 
Jag hade lätt kunna stannat minst 2-3 dagar till. 
Men tyvärr kallar jobbet på mig imorgon så vi åkte hem idag. 
Men jag ska dit snart igen, nu ska jag inte låta det gå så lång tid mellan gångerna utan nu ska jag åka mer ofta till landet och hänga där. 

Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.